Obchodní podmínky

📄 Všeobecné obchodní podmínky

I. Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
  2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího uzavírajících kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu.

Prodávající:

Název: Pavel Bůžek
Sídlo: V Chalupkách 639, 735 51 Bohumín – Šunychl
IČO: 07009194  |  DIČ: CZ07009194
Zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem v Bohumíně
E-mail: info@nasenaradi.cz  |  Tel.: +420 704 526 659 (pracovní dny 9:00–15:00)
Web: www.nasenaradi.cz

Kupujícím je fyzická osoba jednající mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti.

  1. Prodávající se zavazuje dodat zboží dle objednávek; kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit cenu.
  2. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy; odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost.
  3. Smlouva i obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.

II. Informace o zboží a cenách

  • Informace o zboží a cenách jsou uvedeny u jednotlivých položek v katalogu internetového obchodu. Ceny jsou vč. DPH a příp. souvisejících poplatků.
  • Prezentace zboží je informativní; prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně zboží.
  • Informace o nákladech na balení a dodání platí pro doručení v rámci ČR a jsou zveřejněny v e-shopu.
  • Slevy nelze kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
  • Fotografie mohou být ilustrační; některé zboží může být v režimu předobjednávek. § 1732 odst. 2 obč. zák. se nepoužije.

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Komunikační prostředky

Náklady na internet/telefon si hradí kupující; neliší se od základní sazby.

Možnosti objednání:
  • ze zákaznického účtu (po registraci),
  • bez registrace přes formulář,
  • telefonicky,
  • e-mailem.
Proces v košíku

Před odesláním může kupující zkontrolovat a upravit údaje. Kliknutím na „Objednat s povinností platby“ odešle objednávku.

Automatické potvrzení není uzavřením smlouvy. Smlouva vzniká přijetím objednávky prodávajícím (odesláno na e-mail kupujícího).

  • Telefon/e-mail objednávky: smlouva vzniká doručením písemného potvrzení na e-mail kupujícího (přílohou jsou aktuální VOP).
  • Nesplnitelné požadavky: prodávající zašle pozměněnou nabídku; smlouva vzniká jejím potvrzením kupujícím.
  • Objednávky jsou závazné; zrušení je možné do doručení oznámení o přijetí objednávky.
  • Technická chyba v ceně: prodávající není povinen dodat za zjevně chybnou cenu; zašle novou nabídku.

IV. Zákaznický účet

  • Registrace umožňuje objednávat z účtu; objednávku lze učinit i bez registrace.
  • Kupující uvádí pravdivé údaje a udržuje je aktuální.
  • Přístup je chráněn jménem a heslem; kupující je nesděluje třetím osobám.
  • Účet může být zrušen při neaktivitě (2 roky) nebo porušení povinností.
  • Dostupnost účtu nemusí být nepřetržitá (údržba apod.).

V. Platební podmínky a dodání zboží

Platby
  • Bankovní převod: 5598482309/0800
  • Dobírka (hotově při převzetí)
  • Online karta (ComGate)
  • Splátky Home Credit

Bezhotovostně splatné do 3 dnů od uzavření smlouvy.

Doprava
  • PPL (ČR)
  • Česká pošta (ČR)
  • DPD

Cena dopravy je uvedena v e-shopu a v objednávce.

  • Náklady na balení/dodání hradí kupující, není-li v akci stanoveno jinak.
  • Kupující je povinen zboží převzít; při opakovaném doručování hradí související náklady.
  • Při převzetí zkontrolujte obal i obsah zásilky a při závadách ihned informujte dopravce.
  • Daňový doklad je zasílán elektronicky po převzetí zboží.
  • Vlastnické právo přechází zaplacením celé ceny (nejdříve převzetím); rizika přechází při převzetí.
  • Není-li dohodnuto jinak, dodání spotřebiteli do 30 dnů; při prodlení dle zákona možnost odstoupení.

VI. Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel může odstoupit do 14 dnů:
  • ode dne převzetí zboží,
  • u více položek/částí: ode dne převzetí poslední dodávky,
  • u pravidelných dodávek: ode dne převzetí první dodávky.

Nelze odstoupit zejména u: zboží upraveného na přání, zboží podléhajícího rychlé zkáze / smísení, zboží v uzavřeném obalu vyňatém z hygienických důvodů.

  • Odstoupení zašlete na e-mail/doručovací adresu prodávajícího; lze využít vzorový formulář.
  • Zboží vraťte do 14 dnů od odstoupení na adresu: Rychvaldská 191, 735 53 Dolní Lutyně. Kupující nese náklady vrácení.
  • Peněžní prostředky vrátíme do 14 dnů stejným způsobem (nejdříve po předání/odeslání zboží).
  • Vraťte nepoškozené, neopotřebené a čisté zboží, ideálně v původním obalu. Snížení hodnoty může být uhrazeno zápočtem.
  • Při odstoupení se vrací i poskytnuté dárky.

VII. Pravidla pro uplatnění práv z vadného plnění (spotřebitel)

  • Řídí se občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
  • Při převzetí musí být zboží bez vad a v souladu se smlouvou (jakost, množství, funkčnost, kompatibilita, příslušenství, pokyny, shoda s právem).
  • Projeví-li se vada do 1 roku, má se za to, že existovala při převzetí.
  • Právo uplatnit vadu do 2 let; nevztahuje se na slevněnou vadu, běžné opotřebení, vlastnosti použité věci apod.
  • Při vadě lze požadovat opravu nebo výměnu, není-li nemožná či nepřiměřeně nákladná; lze žádat slevu či odstoupit v zákonných případech.
Při zaslání reklamace uveďte (na info@nasenaradi.cz nebo přiložte v balíku):
  1. Doklad o koupi / prokázání nákupu,
  2. Popis závady a požadovaný způsob vyřízení,
  3. Kontakt (tel./e-mail),
  4. Adresu pro zaslání po vyřízení.

Lhůta 30 dnů běží od dodání potřebných podkladů. Zboží posílejte čisté a bez provozních kapalin.

Adresa pro reklamace: Rychvaldská 191, 735 53 Dolní Lutyně.

  • Reklamace vyřízena do 30 dnů (není-li dohodnuta delší lhůta). Kupující je písemně informován o výsledku.
  • Právo nevzniká, věděl-li kupující o vadě nebo ji sám způsobil.
  • Náhrada účelných nákladů je možná do 1 měsíce po skončení záruky.
  • Dopravu zpět hradí prodávající u uznané reklamace; u neuznané hradí kupující.
  • Nezvednuté zboží po 30 dnech od vyřízení: skladné 100 Kč/den. Po překročení hodnoty zboží může být použito na úhradu skladného.
  • Poškození u dopravce:
    • PPL: reklamace do 1 pracovního dne přes ppl.cz/reklamace,
    • Česká pošta: reklamace do 2 pracovních dnů na pobočce (odkaz).

VIII. Kupní smlouvy uzavřené s podnikateli

  • Tyto VOP se použijí přiměřeně i pro podnikatele (uvedení IČO v objednávce).
  • Vady je třeba uplatnit do 5 pracovních dnů od převzetí; jinak práva zanikají (dle občanského zákoníku).
  • Možná dohoda na splatnosti na fakturu.
  • Odstoupení dle čl. VI se na podnikatele nevztahuje (výjimky možné po individuálním posouzení).
  • Prodávající může do dodání zboží od smlouvy s podnikatelem kdykoliv odstoupit.

IX. Doručování

Korespondence probíhá e-mailem: kupující na adresu prodávajícího uvedenou ve VOP; prodávající na adresu kupujícího z účtu či objednávky.

X. Osobní údaje

Informace o zpracování naleznete v dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů.

XI. Mimosoudní řešení sporů

XII. Ověřování recenzí

  1. Hodnocení přijímáme výhradně od zákazníků s uskutečněnou objednávkou (odkaz po nákupu na e-mail). Recenze bez vazby na objednávku nezveřejňujeme.
  2. Prodávající neověřuje pravost recenzí na konkrétní zboží nad rámec uvedeného procesu.

XIII. Závěrečná ustanovení

  • Právem se řídí Českou republikou; práva spotřebitele nejsou dotčena.
  • K řízení sporů jsou příslušné české soudy.
  • Obsah webu (texty, fotografie, grafika, loga) je chráněn; užití bez souhlasu je zakázáno.
  • Prodávající neodpovídá za zásahy třetích osob či užití webu v rozporu s určením; zákaz obcházení zabezpečení a zásahů do softwaru.
  • Kupující přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  • Smlouvy jsou archivovány elektronicky a nejsou veřejně přístupné.
  • Znění VOP může být měněno; vzniklá práva a povinnosti zůstávají nedotčena.
  • Přílohou je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • Účinnost: dnem ……..
Oznámení: Dne 4. 3. 2025 došlo k prodeji domény www.nasenaradi.cz, nový majitel: Pavel Bůžek.