Reklamace

Zásilku je nutná odeslat na adresu, pokud bude zaslaná kupříkladu Zásilkovnou na výdejní místo nemusí byt zásilka vyzvednuta.

Pří odesílaní reklamace na balík uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku můžete se stát ze nás přepravce ani neinformuje a balík se vám vrátí)  po odesláni balíku pro jistější doručení zašlete prosím číslo balíku a pres kterou společnost posíláte do emailu reklamace@nasenaradi.cz 

Doporučujeme zasílat zboží na reklamace službou PPL u které máme 100% doručení

PPL Balík pro tebe

Marketa Mališová 

 

Adresa pro zaslaní zásilek 

Naše Nářadí

Marketa Mališova

Suchardová 1 

Ostrava přívoz

702 00

Telefon:+420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz

 

Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím je prodávající povinen doložit bud písemně nebo elektronicky na email následující údaje:

  • Kopie nebo originál kupní smlouvy případně jinak prokázat nakup zboží
  • Popis závady nebo důvodu reklamace
  • Telefonicky nebo elektroniky kontakt
  • Adresu kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci

Bez těchto podkladů nemůže být reklamace vyřízena a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodanit těchto důležitých podkladu.

Veškeré zboží se zasála na reklamaci očištěno a bez provozních kapalin pokud přijde zboží znečištěno muže byt reklamace zamitnuta 

 

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou PPL je třeba sepsat reklamaci s PPL www. reklamace.ppl.cz

Do 1 pracovního dne od převzetí 

PPL následně poškozený balík který je potřeba zabalit tak ať nedojde k dalšímu poškození vyzvedne a celou reklamaci s PPL řešíme my vám se bud zašle novy kus nebo vrátí peníze.

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou Česká pošta

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.