Reklamace
Zásilku je nutná odeslat na adresu, pokud bude zaslaná kupříkladu Zásilkovnou na výdejní místo nemusí byt zásilka vyzvednuta.
Pří odesílaní reklamace na balík uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku můžete se stát ze nás přepravce ani neinformuje a balík se vám vrátí) po odesláni balíku pro jistější doručení zašlete prosím číslo balíku a pres kterou společnost posíláte do emailu reklamace@nasenaradi.cz
Doporučujeme zasílat zboží na reklamace službou PPL u které máme 100% doručení
Marketa Mališová
Adresa pro zaslaní zásilek
Naše Nářadí
Marketa Mališova
Suchardová 1
Ostrava přívoz
702 00
Telefon:+420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz
Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím je prodávající povinen doložit bud písemně nebo elektronicky na email následující údaje:
- Kopie nebo originál kupní smlouvy případně jinak prokázat nakup zboží
- Popis závady nebo důvodu reklamace
- Telefonicky nebo elektroniky kontakt
- Adresu kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci
Bez těchto podkladů nemůže být reklamace vyřízena a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodanit těchto důležitých podkladu.
Veškeré zboží se zasála na reklamaci očištěno a bez provozních kapalin pokud přijde zboží znečištěno muže byt reklamace zamitnuta
V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou PPL je třeba sepsat reklamaci s PPL www. reklamace.ppl.cz
Do 1 pracovního dne od převzetí
PPL následně poškozený balík který je potřeba zabalit tak ať nedojde k dalšímu poškození vyzvedne a celou reklamaci s PPL řešíme my vám se bud zašle novy kus nebo vrátí peníze.
V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou Česká pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.