Milí zákazníci, děláme všechno pro to, aby Vaše objednávky byly doručeny co v nejkratším termínu. Většinu objednávek odesíláme do 3 dnů,
nicméně u některých objednávek to může trvat i 5 pracovních dní. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Pří odesílaní reklamace na balík uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku můžete se stát ze nás přepravce například česká pošta ani neinformuje a balík se vám vrátí)  po odesláni balíku pro jistější doručení zašlete prosím číslo balíku a pres kterou společnost posíláte do emailu reklamace@nasenaradi.cz 

Doporučujeme zasílat zboží na reklamace službou PPL u které máme 100% doručení

https://www1.ppl.cz/balikprotebe/ 

Marketa Mališová 

Tovární 426

Bohumín 735 52

Telefon:+420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz

 

Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím je prodávající povinen doložit bud písemně nebo elektronicky na email následující údaje:

  • Kopie nebo originál kupní smlouvy případně jinak prokázat nakup zboží
  • Popis závady nebo důvodu reklamace
  • Telefonicky nebo elektroniky kontakt
  • Adresu kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci

Bez těchto podkladů nemůže být reklamace vyřízena a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodanit těchto důležitých podkladu.

Veškeré zboží se zasála na reklamaci očištěno a bez provozních kapalin pokud přijde zboží znečištěno muže byt reklamace zamitnuta 

 

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená je třeba sepsat reklamaci s PPL www. reklamace.ppl.cz

Do 7 pracovních dnů od převzetí 

PPL následně poškozený balík který je potřeba zabalit tak ať nedojde k dalšímu poškození vyzvedne a celou reklamaci s PPL řešíme my vám se bud zašle novy kus nebo vrátí peníze.