Vážení zákazníci, z důvodu velkého počtu objednávek mohou být Vaše produkty dodány se zpožděním. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Pří odesílaní reklamace na balík uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku můžete se stát ze nás přepravce například česká pošta ani neinformuje a balík se vám vrátí)  po odesláni balíku pro jistější doručení zašlete prosím číslo balíku a pres kterou společnost posíláte do emailu reklamace@nasenaradi.cz 

Marketa Mališová 

Tovární 426

Bohumín 735 52

Telefon:+420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz

 

Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím je prodávající povinen doložit bud písemně nebo elektronicky na email následující údaje:

  • Kopie nebo originál kupní smlouvy případně jinak prokázat nakup zboží
  • Popis závady nebo důvodu reklamace
  • Telefonicky nebo elektroniky kontakt
  • Adresu kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci

Bez těchto podkladů nemůže být reklamace vyřízena a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodanit těchto důležitých podkladu.