Reklamace

 

Screenshot 2024-10-31 at 08-52-23 Reklamace zboží Eshop autodoplňky

 

 

Zásilku je nutná odeslat na adresu. Pokud bude zaslaná například Zásilkovnou na výdejní místo, nemusí byt zásilka vyzvednuta.

Pří odesílaní reklamace na balík, musíte uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku, může se stát, že nás přepravce ani neinformuje, a balík se vám vrátí) po odeslání balíku pro jistější doručení, zašlete prosím číslo balíku, a přes kterou společnost posíláte na email: reklamace@nasenaradi.cz 

Doporučujeme zasílat zboží na reklamace službou PPL, u které máme 100% doručení!

 

Chtěli bychom Vás poprosit, abyste na balík napsali následující: 

PPL Balík pro tebe

Markéta Mališová 

 

Adresa pro zaslání zásilek: 

Naše Nářadí

Markéta Mališová

Suchardová 1 

Ostrava přívoz

702 00

Telefon: +420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz

 

Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím, je prodávající povinen doložit, buď písemně nebo elektronicky na email následující údaje:

  • Kopie nebo originál kupní smlouvy, případně jinak prokázat nákup zboží.
  • Popis závady nebo důvodu reklamace.
  • Telefonický nebo elektronický kontakt.
  • Adresu, kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci.

 

Bez těchto Vámi doložených podkladů, nemůže být reklamace vyřízena, a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodání těchto důležitých podkladů!

Veškeré zboží se zasílá na reklamaci očištěno, a bez provozních kapalin! Pokud přijde zboží znečištěno, může byt reklamace zamítnuta!

 

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou PPL, je třeba sepsat reklamaci do 1 pracovního dne od převzetí s PPL na: https://www.ppl.cz/reklamace

PPL následně poškozený balík vyzvedne, ale je potřeba jej řádně zabalit tak, ať nedojde k dalšímu poškození, a poté celou reklamaci s PPL řešíme my. Vám se buď zašle nový kus nebo Vám vrátíme peníze.

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou Česká pošta

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky!

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího, i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.