Milí zákazníci, děláme všechno pro to, aby Vaše objednávky byly doručeny co v nejkratším termínu. Většinu objednávek odesíláme do 3 dnů,
nicméně u některých objednávek to může trvat i 5 pracovních dní. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Zásilku je nutná odeslat na adresu, pokud bude zaslaná kupříkladu Zásilkovnou na výdejní místo nemusí byt zásilka vyzvednuta.

Pří odesílaní reklamace na balík uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku můžete se stát ze nás přepravce ani neinformuje a balík se vám vrátí)  po odesláni balíku pro jistější doručení zašlete prosím číslo balíku a pres kterou společnost posíláte do emailu reklamace@nasenaradi.cz 

Doporučujeme zasílat zboží na reklamace službou PPL u které máme 100% doručení

https://www1.ppl.cz/balikprotebe/ 

Marketa Mališová 

 

Adresa pro zaslaní zásilek 

Marketa Mališova

Suchardová 1 

Ostrava přívoz

702 00

Telefon:+420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz

 

Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím je prodávající povinen doložit bud písemně nebo elektronicky na email následující údaje:

  • Kopie nebo originál kupní smlouvy případně jinak prokázat nakup zboží
  • Popis závady nebo důvodu reklamace
  • Telefonicky nebo elektroniky kontakt
  • Adresu kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci

Bez těchto podkladů nemůže být reklamace vyřízena a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodanit těchto důležitých podkladu.

Veškeré zboží se zasála na reklamaci očištěno a bez provozních kapalin pokud přijde zboží znečištěno muže byt reklamace zamitnuta 

 

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou PPL je třeba sepsat reklamaci s PPL www. reklamace.ppl.cz

Do 1 pracovního dne od převzetí 

PPL následně poškozený balík který je potřeba zabalit tak ať nedojde k dalšímu poškození vyzvedne a celou reklamaci s PPL řešíme my vám se bud zašle novy kus nebo vrátí peníze.

 

V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou Česká pošta

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení