Novinky
Podmínky ochrany osobních údajů
🔒 Podmínky ochrany osobních údajů
I. Základní ustanovení
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení GDPR je:
Pavel Bůžek
V Chalupkách 639, 73551 Bohumín
IČ: 07009194 | DIČ: CZ07009194
Zapsaný v živnostenském rejstříku MÚ Bohumín
Web: www.nasenaradi.cz
E-mail: info@nasenaradi.cz | Tel.: +420 704 526 659
Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. Subjekty údajů, účely a doba zpracování
A. Zákazníci – fyzické osoby
- Plnění smlouvy (nákup, doručení, reklamace)
Údaje: jméno, příjmení, e-mail, telefon, adresa.
Doba: po dobu smlouvy a promlčecích lhůt. - Zákaznický účet – na základě souhlasu.
Doba: do smazání účtu (nejdříve po 2 letech neaktivity). - Účetní a daňové účely – povinnost ze zákona.
Doba: 10 let (minimálně). - Marketing – obchodní sdělení (se souhlasem).
Doba: do odvolání souhlasu. - Přímý marketing – oprávněný zájem.
Doba: po nezbytně nutnou dobu.
B. Kontaktní osoby zákazníků – právnických osob
Zpracování obdobně jako u fyzických osob (smlouvy, zákaznický účet, marketing).
C. Návštěvníci internetového obchodu
Správce používá cookies pro funkčnost webu a analýzu návštěvnosti (Google Analytics, Facebook Pixel aj.).
Nezbytné cookies se zpracovávají bez souhlasu, ostatní pouze se souhlasem uživatele (možno kdykoliv odvolat).
D. Osoby, které kontaktují správce
Účel: zodpovězení dotazů (e-mail/telefon).
Právní důvod: oprávněný zájem.
Doba: nezbytně nutná.
III. Dobrovolnost poskytnutí údajů
Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro uzavření smlouvy a poskytování služeb.
IV. Odvolání souhlasu
Souhlas lze kdykoli odvolat zasláním e-mailu na info@nasenaradi.cz nebo prostřednictvím odkazu v obchodním sdělení.
V. Zpracovatelé osobních údajů
- Přepravní společnosti: PPL, Česká pošta, DPD
- Platební brány: Comgate, Home Credit
- Provozovatel e-shopu: Shoptet
- Marketing: AdView s.r.o., Google Ireland, Meta Platforms
VI. Práva subjektů údajů
- Přístup k osobním údajům
- Oprava údajů
- Výmaz („být zapomenut“)
- Omezení zpracování
- Přenositelnost údajů
- Vznést námitku
- Nebýt předmětem automatizovaného rozhodnutí
- Podat stížnost u ÚOOÚ
VII. Zabezpečení údajů
Správce přijal technická a organizační opatření k ochraně údajů. Přístup mají pouze pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
Správce může podmínky změnit, novou verzi zveřejní na webu a zašle ji zákazníkům e-mailem.
Tyto podmínky jsou účinné ode dne zveřejnění.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dni
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dni PDF ke stažení
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dni
Kupující
Jméno a příjmení :Obchodní podmínky
Adresa :
Telefon:
E-mail:
Prodejce
Naše Nářadí
Pavel Bůžek
V Chalupkách 639, Bohumín - Šunychl
IČ: 07009194
DIČ : CZ07009194
Adresa pro zaslaní zásilek
Naše Nářadí
Pavel Bůžek
Suchardová 1
Ostrava přívoz
702 00
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy Vážení, dne …...................... jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.nasenaradi.cz s vámi uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo ............................................................................................................................................................. Toto zboží jsem převzal dne ...............… Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu (telefonu), tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodla jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji. Zboží vám zasílám zpět v samostatné zásilce, zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši ............... Kč a .......... Kč za poštovné ve prospěch mého bankovního účtu č. ….........................................,nebo poštovní poukázkou na mou adresu, nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
S pozdravem .............................................. (vlastnoruční podpis)
Přílohy: Kopie kupního dokladu
Doprava a platba
Doprava a platba
Pro objednávky nad 5 000 Kč je doprava po ČR zdarma.
Možnosti platby
- v hotovosti při osobním odběru (pouze po domluvě) - zdarma
- platba předem bankovním převodem - 0Kč(zde je expedice uskutečněna až po jejím připsání na BÚ prodávajícího)
- platba předem kartou skrze platební bránu ComGate 0Kč
- na dobírku při doručení objednávky . Hotovost přebírá od zákazníka přepravce – kupující hradí navíc tzv. dobírečné + 45,- Kč
Možnosti dopravy
- Česká pošta - ceník poštovného a balného (pouze ČR)
- Česká Pošta doručení na adresu
- Pro objednávky 0-30 kg cena dopravy je 105 Kč.
- Česká Pošta doručení na Balíkovnu
- Pro objednávky 0-20 kg cena dopravy je 65 Kč.
- Česká Pošta doručení na adresu
- PPL - ceník poštovného a balného (pouze ČR)
- PPL Balík na adresu
- Pro objednávky 0-53 kg cena dopravy je 130 Kč.
- Pro objednávky 30-50 kg cena dopravy je 230 Kč.
- PPL Parcelshop
- Pro objednávky 0-1,9 kg cena dopravy je 65 Kč.
- Pro objednávky 2-4,9 kg cena dopravy je 75 Kč.
- Pro objednávky 5-9,9 kg cena dopravy je 80 Kč.
- Pro objednávky 10-19,9 kg cena dopravy je 90Kč.
- Pro objednávky 20-30 kg cena dopravy je 100 Kč.
- PPL Balík na adresu
Jestli jste zvolili způsob platby ON-LINE platba kartou nebo ON-LINE bankovní převod a nepodařila se vám platba přes platební bránu tady je číslo účtu: 5598482309/0800, jako variabilní symbol zvolte číslo objednávky.
Dodací lhůta se v tuto dobu pohybuje 3-10 pracovních dní
Reklamace
Reklamace
Zásilku je nutná odeslat na adresu, pokud bude zaslaná kupříkladu Zásilkovnou na výdejní místo nemusí byt zásilka vyzvednuta.
Pří odesílaní reklamace na balík uvést adresu a telefon (pokud není telefonní číslo uvedeno na balíku můžete se stát ze nás přepravce ani neinformuje a balík se vám vrátí) po odesláni balíku pro jistější doručení zašlete prosím číslo balíku a pres kterou společnost posíláte do emailu reklamace@nasenaradi.cz
Doporučujeme zasílat zboží na reklamace službou PPL u které máme 100% doručení
Pavel Bůžek
Adresa pro zaslaní zásilek
Pavel Bůžek
Naše Nářadí
735 53 Dolní Lutyně
Telefon:+420 704 526 659
Email: reklamace@nasenaradi.cz
Při odeslání zboží na reklamaci na adresu uvedenou prodávajícím je prodávající povinen doložit bud písemně nebo elektronicky na email následující údaje:
- Kopie nebo originál kupní smlouvy případně jinak prokázat nakup zboží
- Popis závady nebo důvodu reklamace
- Telefonicky nebo elektroniky kontakt
- Adresu kde má prodávající zaslat zboží po reklamaci
Bez těchto podkladů nemůže být reklamace vyřízena a doba 30dnů na vyřízení reklamace začne ubíhat až dnem dodanit těchto důležitých podkladu.
Veškeré zboží se zasála na reklamaci očištěno a bez provozních kapalin pokud přijde zboží znečištěno muže byt reklamace zamitnuta
V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou PPL je třeba sepsat reklamaci s PPL www. reklamace.ppl.cz
Do 1 pracovního dne od převzetí
PPL následně poškozený balík který je potřeba zabalit tak ať nedojde k dalšímu poškození vyzvedne a celou reklamaci s PPL řešíme my vám se bud zašle novy kus nebo vrátí peníze.
V případě že vám zásilka přijde poškozená přepravní službou Česká pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
Obchodní podmínky
📄 Všeobecné obchodní podmínky
I. Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího uzavírajících kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu.
Prodávající:
Název: Pavel Bůžek
Sídlo: V Chalupkách 639, 735 51 Bohumín – Šunychl
IČO: 07009194 | DIČ: CZ07009194
Zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem v Bohumíně
E-mail: info@nasenaradi.cz | Tel.: +420 704 526 659 (pracovní dny 9:00–15:00)
Web: www.nasenaradi.cz
Kupujícím je fyzická osoba jednající mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo osoba jednající v rámci své podnikatelské činnosti.
- Prodávající se zavazuje dodat zboží dle objednávek; kupující se zavazuje zboží převzít a zaplatit cenu.
- Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy; odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost.
- Smlouva i obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o zboží a cenách
- Informace o zboží a cenách jsou uvedeny u jednotlivých položek v katalogu internetového obchodu. Ceny jsou vč. DPH a příp. souvisejících poplatků.
- Prezentace zboží je informativní; prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně zboží.
- Informace o nákladech na balení a dodání platí pro doručení v rámci ČR a jsou zveřejněny v e-shopu.
- Slevy nelze kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
- Fotografie mohou být ilustrační; některé zboží může být v režimu předobjednávek. § 1732 odst. 2 obč. zák. se nepoužije.
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Náklady na internet/telefon si hradí kupující; neliší se od základní sazby.
- ze zákaznického účtu (po registraci),
- bez registrace přes formulář,
- telefonicky,
- e-mailem.
Před odesláním může kupující zkontrolovat a upravit údaje. Kliknutím na „Objednat s povinností platby“ odešle objednávku.
Automatické potvrzení není uzavřením smlouvy. Smlouva vzniká přijetím objednávky prodávajícím (odesláno na e-mail kupujícího).
- Telefon/e-mail objednávky: smlouva vzniká doručením písemného potvrzení na e-mail kupujícího (přílohou jsou aktuální VOP).
- Nesplnitelné požadavky: prodávající zašle pozměněnou nabídku; smlouva vzniká jejím potvrzením kupujícím.
- Objednávky jsou závazné; zrušení je možné do doručení oznámení o přijetí objednávky.
- Technická chyba v ceně: prodávající není povinen dodat za zjevně chybnou cenu; zašle novou nabídku.
IV. Zákaznický účet
- Registrace umožňuje objednávat z účtu; objednávku lze učinit i bez registrace.
- Kupující uvádí pravdivé údaje a udržuje je aktuální.
- Přístup je chráněn jménem a heslem; kupující je nesděluje třetím osobám.
- Účet může být zrušen při neaktivitě (2 roky) nebo porušení povinností.
- Dostupnost účtu nemusí být nepřetržitá (údržba apod.).
V. Platební podmínky a dodání zboží
- Bankovní převod: 5598482309/0800
- Dobírka (hotově při převzetí)
- Online karta (ComGate)
- Splátky Home Credit
Bezhotovostně splatné do 3 dnů od uzavření smlouvy.
- PPL (ČR)
- Česká pošta (ČR)
- DPD
Cena dopravy je uvedena v e-shopu a v objednávce.
- Náklady na balení/dodání hradí kupující, není-li v akci stanoveno jinak.
- Kupující je povinen zboží převzít; při opakovaném doručování hradí související náklady.
- Při převzetí zkontrolujte obal i obsah zásilky a při závadách ihned informujte dopravce.
- Daňový doklad je zasílán elektronicky po převzetí zboží.
- Vlastnické právo přechází zaplacením celé ceny (nejdříve převzetím); rizika přechází při převzetí.
- Není-li dohodnuto jinak, dodání spotřebiteli do 30 dnů; při prodlení dle zákona možnost odstoupení.
VI. Odstoupení od smlouvy
- ode dne převzetí zboží,
- u více položek/částí: ode dne převzetí poslední dodávky,
- u pravidelných dodávek: ode dne převzetí první dodávky.
Nelze odstoupit zejména u: zboží upraveného na přání, zboží podléhajícího rychlé zkáze / smísení, zboží v uzavřeném obalu vyňatém z hygienických důvodů.
- Odstoupení zašlete na e-mail/doručovací adresu prodávajícího; lze využít vzorový formulář.
- Zboží vraťte do 14 dnů od odstoupení na adresu: Rychvaldská 191, 735 53 Dolní Lutyně. Kupující nese náklady vrácení.
- Peněžní prostředky vrátíme do 14 dnů stejným způsobem (nejdříve po předání/odeslání zboží).
- Vraťte nepoškozené, neopotřebené a čisté zboží, ideálně v původním obalu. Snížení hodnoty může být uhrazeno zápočtem.
- Při odstoupení se vrací i poskytnuté dárky.
VII. Pravidla pro uplatnění práv z vadného plnění (spotřebitel)
- Řídí se občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
- Při převzetí musí být zboží bez vad a v souladu se smlouvou (jakost, množství, funkčnost, kompatibilita, příslušenství, pokyny, shoda s právem).
- Projeví-li se vada do 1 roku, má se za to, že existovala při převzetí.
- Právo uplatnit vadu do 2 let; nevztahuje se na slevněnou vadu, běžné opotřebení, vlastnosti použité věci apod.
- Při vadě lze požadovat opravu nebo výměnu, není-li nemožná či nepřiměřeně nákladná; lze žádat slevu či odstoupit v zákonných případech.
- Doklad o koupi / prokázání nákupu,
- Popis závady a požadovaný způsob vyřízení,
- Kontakt (tel./e-mail),
- Adresu pro zaslání po vyřízení.
Lhůta 30 dnů běží od dodání potřebných podkladů. Zboží posílejte čisté a bez provozních kapalin.
Adresa pro reklamace: Rychvaldská 191, 735 53 Dolní Lutyně.
- Reklamace vyřízena do 30 dnů (není-li dohodnuta delší lhůta). Kupující je písemně informován o výsledku.
- Právo nevzniká, věděl-li kupující o vadě nebo ji sám způsobil.
- Náhrada účelných nákladů je možná do 1 měsíce po skončení záruky.
- Dopravu zpět hradí prodávající u uznané reklamace; u neuznané hradí kupující.
- Nezvednuté zboží po 30 dnech od vyřízení: skladné 100 Kč/den. Po překročení hodnoty zboží může být použito na úhradu skladného.
- Poškození u dopravce:
- PPL: reklamace do 1 pracovního dne přes ppl.cz/reklamace,
- Česká pošta: reklamace do 2 pracovních dnů na pobočce (odkaz).
VIII. Kupní smlouvy uzavřené s podnikateli
- Tyto VOP se použijí přiměřeně i pro podnikatele (uvedení IČO v objednávce).
- Vady je třeba uplatnit do 5 pracovních dnů od převzetí; jinak práva zanikají (dle občanského zákoníku).
- Možná dohoda na splatnosti na fakturu.
- Odstoupení dle čl. VI se na podnikatele nevztahuje (výjimky možné po individuálním posouzení).
- Prodávající může do dodání zboží od smlouvy s podnikatelem kdykoliv odstoupit.
IX. Doručování
Korespondence probíhá e-mailem: kupující na adresu prodávajícího uvedenou ve VOP; prodávající na adresu kupujícího z účtu či objednávky.
X. Osobní údaje
Informace o zpracování naleznete v dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů.
XI. Mimosoudní řešení sporů
- Příslušná je Česká obchodní inspekce – adr.coi.cz/cs.
- Platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.
- Evropské spotřebitelské centrum: evropskyspotrebitel.cz.
- Dozor dle živnostenského zákona: příslušný živnostenský úřad; dozor nad ochranou spotřebitele: ČOI.
XII. Ověřování recenzí
- Hodnocení přijímáme výhradně od zákazníků s uskutečněnou objednávkou (odkaz po nákupu na e-mail). Recenze bez vazby na objednávku nezveřejňujeme.
- Prodávající neověřuje pravost recenzí na konkrétní zboží nad rámec uvedeného procesu.
XIII. Závěrečná ustanovení
- Právem se řídí Českou republikou; práva spotřebitele nejsou dotčena.
- K řízení sporů jsou příslušné české soudy.
- Obsah webu (texty, fotografie, grafika, loga) je chráněn; užití bez souhlasu je zakázáno.
- Prodávající neodpovídá za zásahy třetích osob či užití webu v rozporu s určením; zákaz obcházení zabezpečení a zásahů do softwaru.
- Kupující přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Smlouvy jsou archivovány elektronicky a nejsou veřejně přístupné.
- Znění VOP může být měněno; vzniklá práva a povinnosti zůstávají nedotčena.
- Přílohou je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Účinnost: dnem 4.3.2025