Reklamace

 
⚠️ Důležité: Zásilku je nutné odeslat na adresu. Pokud bude odeslána např. přes Zásilkovnu na výdejní místo, zásilka nemusí být vyzvednuta.

📦 Odeslání reklamace

Při odesílání reklamace uveďte prosím adresu a telefonní číslo. Pokud není telefon uveden na balíku, může se stát, že nás přepravce neinformuje a balík se vrátí odesílateli.

Po odeslání balíku nám pro jistotu doručení zašlete číslo zásilky a informaci, přes kterou společnost balík posíláte, na e-mail: reklamace@nasenaradi.cz.

✅ Doporučení: Na reklamace doporučujeme službu PPL, u které máme 100 % doručení.

📮 Adresa pro zasílání zásilek

Naše Nářadí
Rychvaldská 191
Dolní Lutyně
735 53

☎️ Telefon: +420 704 526 659
✉️ E-mail: reklamace@nasenaradi.cz

📝 K reklamaci přiložte

  • Kopii nebo originál dokladu o nákupu.
  • Popis závady nebo důvodu reklamace.
  • Telefonní nebo e-mailový kontakt.
  • Adresu, kam zaslat zboží po vyřízení reklamace.

⏱️ Bez požadovaných podkladů není možné reklamaci vyřídit. Lhůta 30 dnů pro vyřízení začíná běžet až dnem doručení všech podkladů.

🧼 Zboží zasílejte očištěné a bez provozních kapalin. V opačném případě může být reklamace zamítnuta.

📦 Poškození zásilky dopravcem PPL

V případě, že vám zásilka přijde poškozená službou PPL, sepište reklamaci do 1 pracovního dne od převzetí: https://www.ppl.cz/reklamace.

PPL následně poškozený balík vyzvedne – balík prosím řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození. Následnou komunikaci s PPL řešíme my. Podle výsledku vám zašleme nový kus nebo vrátíme peníze.