Reklamace
📦 Odeslání reklamace
Při odesílání reklamace uveďte prosím adresu a telefonní číslo. Pokud není telefon uveden na balíku, může se stát, že nás přepravce neinformuje a balík se vrátí odesílateli.
Po odeslání balíku nám pro jistotu doručení zašlete číslo zásilky a informaci, přes kterou společnost balík posíláte, na e-mail: reklamace@nasenaradi.cz.
📮 Adresa pro zasílání zásilek
Naše Nářadí
Rychvaldská 191
Dolní Lutyně
735 53
☎️ Telefon: +420 704 526 659
✉️ E-mail: reklamace@nasenaradi.cz
📝 K reklamaci přiložte
- Kopii nebo originál dokladu o nákupu.
- Popis závady nebo důvodu reklamace.
- Telefonní nebo e-mailový kontakt.
- Adresu, kam zaslat zboží po vyřízení reklamace.
⏱️ Bez požadovaných podkladů není možné reklamaci vyřídit. Lhůta 30 dnů pro vyřízení začíná běžet až dnem doručení všech podkladů.
🧼 Zboží zasílejte očištěné a bez provozních kapalin. V opačném případě může být reklamace zamítnuta.
📦 Poškození zásilky dopravcem PPL
V případě, že vám zásilka přijde poškozená službou PPL, sepište reklamaci do 1 pracovního dne od převzetí: https://www.ppl.cz/reklamace.
PPL následně poškozený balík vyzvedne – balík prosím řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození. Následnou komunikaci s PPL řešíme my. Podle výsledku vám zašleme nový kus nebo vrátíme peníze.
